Σε εννέα πακέτα πρόκειται να παραχωρηθούν οι 48 ελληνικές μαρίνες, με τον πρώτο από τους διαγωνισμούς να προκηρύσσεται εντός των ημερών και να αφορά την μαρίνα του Αλίμου μαζί με τα τουριστικά αγκυροβόλια του Πόρου, της Ύδρας, της Επιδαύρου και των Μεθάνων.
Ο θαλάσσιος τουρισμός αποκτά ξεχωριστό επενδυτικό ενδιαφέρον καθώς προσελκύει μεγάλους ξένους ομίλους, όπως ο τουρκικός όμιλος Dogus Group - ο οποίος εξαγόρασε πρόσφατα σημαντικά μερίδια στις μαρίνες Φλοίσβου, Ζέας, Κέρκυρας, Λευκάδας - ο όμιλος Κότς που ελέγχει τη μαρίνα Μυτιλήνης, αλλά και έλληνες επενδυτές όπως η Lamda Development και ο όμιλος Κυριακούλη. Ενδιαφέρον υπάρχει από αμερικανικές και βρετανικές εταιρείες.
Σύμφωνα με "τα ΝΕΑ" το ΤΑΙΠΕΔ πρόκειται να προκηρύξει το αμέσως επόμενο διάστημα συνολικά 5 με 6 από τα 9 συνολικά πακέτα στα οποία έχει «σπάσει» τις 48 ελληνικές μαρίνες που έχουν περιέλθει ή πρόκειται να περιέλθουν στην κατοχή του. Σε κάθε μια από τις εννέα ομάδες έχει συμπεριληφθεί τουλάχιστον μια μεγάλη μαρίνα, που βρίσκεται κοντά σε αεροδρόμιο, σε πόλη ή σε σημαντικό αρχαιολογικό χώρο.
Στο 1ο πακέτο κεντρικό ρόλο διαδραματίζει ο Αλιμος, στο 2ο πακέτο η μαρίνα Γλυφάδας, που πλαισιώνεται από εκείνες της Σερίφου, της Πάρου, της Νάξου, και της Άνδρου.
Στο 3ο πακέτο αυτό της Κρήτης, κυρίαρχη θέση έχουν οι μαρίνες του Ρεθύμνου και του Αγίου Νικολάου, ενώ στο 4ο πακέτο των Δωδεκανήσων, ηγούνται οι μαρίνες στο Μανδράκι της Ρόδου και της Κω.
Στο 5ο πακέτο πρωταγωνιστούν οι μαρίνες σε Ζάκυνθο και Κατάκολο, στο 6ο αυτή της Πάτρας, κοκ.
Mega Yachts
Ειδική αντιμετώπιση επιφυλάσσει το ΤΑΙΠΕΔ για Μύκονο και Αργοστόλι οι οποίες προορίζονται να μετατραπούν σε πολυτελείς μαρίνες για τη φιλοξενία mega - yachts. Για τον ίδιο σκοπό θα αναβαθμιστεί και μέρος του λιμανιού του Λαυρίου.
Πηγή: http://www.cycladitis.gr/
Ο θαλάσσιος τουρισμός αποκτά ξεχωριστό επενδυτικό ενδιαφέρον καθώς προσελκύει μεγάλους ξένους ομίλους, όπως ο τουρκικός όμιλος Dogus Group - ο οποίος εξαγόρασε πρόσφατα σημαντικά μερίδια στις μαρίνες Φλοίσβου, Ζέας, Κέρκυρας, Λευκάδας - ο όμιλος Κότς που ελέγχει τη μαρίνα Μυτιλήνης, αλλά και έλληνες επενδυτές όπως η Lamda Development και ο όμιλος Κυριακούλη. Ενδιαφέρον υπάρχει από αμερικανικές και βρετανικές εταιρείες.
Σύμφωνα με "τα ΝΕΑ" το ΤΑΙΠΕΔ πρόκειται να προκηρύξει το αμέσως επόμενο διάστημα συνολικά 5 με 6 από τα 9 συνολικά πακέτα στα οποία έχει «σπάσει» τις 48 ελληνικές μαρίνες που έχουν περιέλθει ή πρόκειται να περιέλθουν στην κατοχή του. Σε κάθε μια από τις εννέα ομάδες έχει συμπεριληφθεί τουλάχιστον μια μεγάλη μαρίνα, που βρίσκεται κοντά σε αεροδρόμιο, σε πόλη ή σε σημαντικό αρχαιολογικό χώρο.
Στο 1ο πακέτο κεντρικό ρόλο διαδραματίζει ο Αλιμος, στο 2ο πακέτο η μαρίνα Γλυφάδας, που πλαισιώνεται από εκείνες της Σερίφου, της Πάρου, της Νάξου, και της Άνδρου.
Στο 3ο πακέτο αυτό της Κρήτης, κυρίαρχη θέση έχουν οι μαρίνες του Ρεθύμνου και του Αγίου Νικολάου, ενώ στο 4ο πακέτο των Δωδεκανήσων, ηγούνται οι μαρίνες στο Μανδράκι της Ρόδου και της Κω.
Στο 5ο πακέτο πρωταγωνιστούν οι μαρίνες σε Ζάκυνθο και Κατάκολο, στο 6ο αυτή της Πάτρας, κοκ.
Mega Yachts
Ειδική αντιμετώπιση επιφυλάσσει το ΤΑΙΠΕΔ για Μύκονο και Αργοστόλι οι οποίες προορίζονται να μετατραπούν σε πολυτελείς μαρίνες για τη φιλοξενία mega - yachts. Για τον ίδιο σκοπό θα αναβαθμιστεί και μέρος του λιμανιού του Λαυρίου.
Πηγή: http://www.cycladitis.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου