Eιδικό και πειραματικό και δημοτικό και σχολείο
ανοιχτή επιστολή - ενημέρωση κοινωνίας
ανοιχτή επιστολή - ενημέρωση κοινωνίας
Απευθυνόμαστε σε όποιον από τη θέση του μπορεί να κάνει κάτι για να λειτουργήσει σωστά το σχολείο μας, το ειδικό πειραματικό δημοτικό του πανεπιστημίου Αιγαίου.
Η απαξίωση που συναντά το σχολείο μας σε πολλά θέματα της λειτουργίας του από τους αρμόδιους φορείς μας έχει φέρει στα όριά μας. Από τη στελέχωση του σχολείου, μέχρι το κτιριακό και τη μεταφορά μαθητών, δεν υπάρχει τομέας που να μην «πονάει».
Η απαξίωση που συναντά το σχολείο μας σε πολλά θέματα της λειτουργίας του από τους αρμόδιους φορείς μας έχει φέρει στα όριά μας. Από τη στελέχωση του σχολείου, μέχρι το κτιριακό και τη μεταφορά μαθητών, δεν υπάρχει τομέας που να μην «πονάει».
Τώρα όμως το ποτήρι ξεχείλισε.
ΧΩΡΙΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ:
Όχι μόνο Μάρτη μήνα δεν έχει έρθει Γυμναστής ειδικής αγωγής στο σχολείο μας, αλλά η άδεια κύησης μιας από τις δασκάλες μας έχει αφήσει το σχολείο σε απελπιστική κατάσταση γιατί δεν έχει ληφθεί μέριμνα ώστε να αντικατασταθεί έγκαιρα.
ΧΩΡΙΣ ΑΙΘΟΥΣΑ:
Η κατάρρευση της οροφής του κτιρίου, άφησε μια τάξη χωρίς αίθουσα από τις 31 Ιανουαρίου. Τα παιδιά αυτής της τάξης «συστεγάζονται» με άλλη τάξη, με αποτέλεσμα καμιά από τις δύο να μη μπορεί να λειτουργήσει σωστά. Προσωρινά είπαν, μέχρι να γίνουν εργασίες μετατροπής μιας αποθήκης σε αίθουσα διδασκαλίας. Ο δήμαρχος υποσχέθηκε ότι αυτό θα γίνει άμεσα, αλλά είναι 15 Μαρτίου και οι εργασίες προχωράνε με απελπιστικά αργό ρυθμό.
ΧΩΡΙΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ:
Όχι μόνο Μάρτη μήνα δεν έχει έρθει Γυμναστής ειδικής αγωγής στο σχολείο μας, αλλά η άδεια κύησης μιας από τις δασκάλες μας έχει αφήσει το σχολείο σε απελπιστική κατάσταση γιατί δεν έχει ληφθεί μέριμνα ώστε να αντικατασταθεί έγκαιρα.
ΧΩΡΙΣ ΑΙΘΟΥΣΑ:
Η κατάρρευση της οροφής του κτιρίου, άφησε μια τάξη χωρίς αίθουσα από τις 31 Ιανουαρίου. Τα παιδιά αυτής της τάξης «συστεγάζονται» με άλλη τάξη, με αποτέλεσμα καμιά από τις δύο να μη μπορεί να λειτουργήσει σωστά. Προσωρινά είπαν, μέχρι να γίνουν εργασίες μετατροπής μιας αποθήκης σε αίθουσα διδασκαλίας. Ο δήμαρχος υποσχέθηκε ότι αυτό θα γίνει άμεσα, αλλά είναι 15 Μαρτίου και οι εργασίες προχωράνε με απελπιστικά αργό ρυθμό.
Ολη αυτή η αναστάτωση στο σχολείο επηρεάζει αρνητικά την όλη ζωή των παιδιών και των οικογενειών τους
ΧΩΡΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Το λεοφωρειάκι του συλλόγου ΑΜΕΑ, μεταφέρει τα παιδιά στο σχολείο 2 η 3 μέρες την εβδομάδα γιατί δεν έχει λεφτά για βενζίνη, με αποτέλεσμα πολλα παιδια να φοιτούν περιστασιακά στο σχολείο, πράγμα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Το λεοφωρειάκι του συλλόγου ΑΜΕΑ, μεταφέρει τα παιδιά στο σχολείο 2 η 3 μέρες την εβδομάδα γιατί δεν έχει λεφτά για βενζίνη, με αποτέλεσμα πολλα παιδια να φοιτούν περιστασιακά στο σχολείο, πράγμα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ;
Το ειδικό σχολείο, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ένταξη των παιδιών μας στον κόσμο που θα ζήσουν αύριο. Η αυτονομία και η αυτοδιαχείριση, δεν είναι δεδομένη και αυτονόητη ικανότητα για τα παιδιά μας αλλά χτίζεται στα χρόνια του σχολείου. Θέλει η κοινωνία όμως αυτά τα ξεχωριστά παιδιά να ενταχθούν και να μπορούν να λειτουργήσουν αυτόνομα ή προτιμά να μένουν στο περιθώριο και να ζητούν τη «φιλανθρωπία»;
Απαιτούμε λοιπόν:
1. ΑΜΕΣΗ ΠΡΌΣΛΗΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΑΠΟΦΟΙΤΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ) ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΤΗ ΡΟΔΟ.
2. ΕΠΙΣΠΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ
3. ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
2. ΕΠΙΣΠΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ
3. ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Πηγή: http://verena.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου