Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Το “δημοκρατικό” προσωπείο της Κυβέρνησης έπεσε! - Το χουντικό και πραγματικό της πρόσωπο φάνηκε!

ΚΑΤΩ Η ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ- ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ - ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ



Το Συντονιστικό Σωματείων και Εργαζομένων στις Κυκλάδες καταγγέλλει την επίταξη-επιστράτευση των εκπαιδευτικών από την κυβέρνηση των Μνημονίων. Είναι η τρίτη επίταξη-επιστράτευση ήδη, μέσα στους πέντε πρώτους μήνες του 2013, μετά από αυτές των εργαζομένων στο μετρό της Αθήνας και των ναυτεργατών. Και αυτό τα λέει όλα: Έχουμε μια κυβέρνηση που, εν είδει χούντας, “αποφασίζει και διατάσσει”, εκδίδει “φύλλα πορείας”, κάνει “κουρελόχαρτα” Σύνταγμα και Νόμους για να καταπνίξει, ακόμη και πριν καν αποφασιστεί απεργία, τις αντιδράσεις των εργαζομένων που αντιστέκονται στις πολιτικές της εξαθλίωσης του λαού και της υποβάθμισης της Παιδείας και της Υγείας, που αντιστέκονται στην εξαφάνιση της Κοινωνικής Ασφάλισης ή στο ξεπούλημα - και μάλιστα για “πενταροδεκάρες”- του δημόσιου πλούτου και των κοινωνικών αγαθών ή υπηρεσιών.

Η κυβέρνηση και τα παπαγαλάκια της-ΜΜΕ, πανελλαδικά ή τοπικά, δηλώνουν ότι νοιάζονται για την ομαλή και απρόσκοπτη διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων και ότι δεν πρέπει να τεθούν σε ομηρία οι μαθητές, ο μόχθο τους και τα όνειρα τους. Αλήθεια, πόσος λαϊκισμός χωρά σε τέτοιου είδους δηλώσεις;

Αυτοί που αφορίζουν τους καθηγητές και τάχα νοιάζονται για τους μαθητές και τους γονείς τους,
ΠΟΥ ΗΤΑΝ όταν η κυβέρνηση άφηνε τα σχολεία χωρίς καθηγητές, τους μαθητές χωρίς βιβλία;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν τα παιδιά μεταφέρονταν σε καρότσες αγροτικών από γονείς για να πάνε στο σχολείο επειδή δεν γινόταν η δωρεάν μεταφορά των μαθητών;
ΠΟΥ ΗΤΑΝ όταν χρόνια ολόκληρα μαθητές περνούσαν τα σχολική τους ζωή σε διαλυμένες λυόμενες αίθουσες, στη διπλοβάρδια ή σε ακατάλληλα κτίρια;
ΠΟΥ ΗΤΑΝ όταν το υπουργείο παραδεχόταν ότι ακόμα και τώρα στη λήξη του διδακτικού έτους οι μαθητές μας κάνουν λιγότερες από τις προβλεπόμενες ώρες σε κάποια μαθήματα γιατί «αδυνατεί» να προσλάβει αναπληρωτές;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν οι γονείς αναγκάζονταν να δίνουν χρήματα για πετρέλαιο στα σχολεία των παιδιών τους, αφού η κυβέρνηση έχει πετσοκόψει κατά 60% τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων;
ΠΟΥ ΗΤΑΝ όταν η πρόσθετη διδακτική στήριξη, η ενισχυτική διδασκαλία, οι σχολικές βιβλιοθήκες σταμάτησαν να λειτουργούν επειδή αυτό προτάσσει η δημοσιονομική προσαρμογή;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν τα αθλητικά σχολεία καταργήθηκαν «εν μία νυκτί» αλλά τιμούν στα κανάλια τους ολυμπιακούς αγώνες του εμπορίου και του ντόπινγκ;
ΠΟΥ ΗΤΑΝ όταν όλα τα μουσικά σχολεία της χώρας υπολειτουργούν, χωρίς εκπαιδευτικούς μουσικούς αλλά χαιρετίζουν τους «διάσημους» μουσικούς όταν φέρνουν νούμερα στα κανάλια τους;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν χίλια σχολεία συγχωνεύονταν-έκλειναν, αναγκάζοντας μαθητές και μαθήτριες να ξυπνούν από τα χαράματα και να μετακινούνται σε μεγάλες αποστάσεις;
ΠΟΥ ΗΤΑΝ όταν το υπουργείο ζητούσε να μετρηθούν με τον πήχη οι αίθουσες διδασκαλίας υπολογίζοντας 1,5 τ.μ. ανά μαθητή δηλαδή λιγότερο από ότι τα αμνοερίφια σε στάβλισμα που είναι 2 τ.μ./ζώο, για να στοιβάξει περισσότερους μαθητές στις τάξεις;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ για τα συνεχώς αυξανόμενα κρούσματα υποσιτιζόμενων παιδιών στα σχολεία σαν αποτέλεσμα της μνημονιακής πολιτικής που διαλύει τις λαϊκές οικογένειες αλλά προβάλλουν τα συσσίτια με τα σάπια φρούτα του υπουργείου και τις φιέστες της Χρυσής Αυγής μόνο για Έλληνες;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΟΥΝ για τη μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που αφιερώνουν δεκάδες ώρες για μαθήματα αλληλεγγύης σε μαθητές ανεξαρτήτως θρησκείας, χρώματος και καταγωγής, για προγράμματα πολιτιστικά, περιβαλλοντικά, αγωγής υγείας, πέρα από το σχολικό ωράριο, για πρόβες τα απογεύματα, Σάββατο, Κυριακές με μοναδική αμοιβή το χαμόγελο των μαθητών τους;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΟΥΝ για τους 12.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που σε ένα μήνα από τώρα θα γίνουν άνεργοι αορίστου χρόνου παρότι για σειρά ετών όργωναν απ’ άκρο σ’ άκρο την Ελλάδα, καλύπτοντας πάγιες ανάγκες του δημόσιου σχολείου;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΟΥΝ για τους 10.000 μόνιμους εκπαιδευτικούς που τεχνητά θα χαρακτηριστούν πλεονάζοντες από την αύξηση του ωραρίου, θα μετατεθούν βίαια σε οποιοδήποτε μέρος της χώρας εγκαταλείποντας την οικογένεια τους και θα αποτελέσουν τη μαγιά για τις επόμενες χιλιάδες απολύσεις του κυρίου Μανιτάκη;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΟΥΝ για τις απολύσεις, την ανθρωποφαγία, τον ατομικισμό και τη χειραγώγηση που κρύβονται πίσω από την αξιολόγηση αλλά με συντονισμένη ιδεολογική ρύπανση προετοιμάζουν την κοινή γνώμη για το νέο σχολείο της αγοράς;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΟΥΝ για τη στημένη βιομηχανία επίορκων που εξυπηρετούν το μοντέλο άμεσων απολύσεων της τρόικας θέτοντας σε «αυτοδίκαιη» αργία εκπαιδευτικούς, δημιουργώντας κλίμα τρομοκρατίας και στερώντας κάθε δικαίωμα υπεράσπισης της αξιοπρέπειάς των;
ΓΙΑΤΙ  ΚΡΥΒΟΥΝ ότι στην Ελλάδα το διδακτικό ωράριο είναι στον ευρωπαϊκό μέσο όρο;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΛΥΟΥΝ τους επίορκους Υπουργούς που παραβαίνοντας τον νόμο 1566/85 δεν διόρισαν στα σχολεία γραμματείς, συντηρητές, βοηθητικό προσωπικό, ψυχολόγους, όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΕΤΡΑΝΕ οι ώρες εργασίας για την διδακτική προετοιμασία, τη διόρθωση γραπτών, τις εφημερίες, για τη δουλειά του φύλακα, του κλητήρα, του συντηρητή, του αχθοφόρου, του παιδονόμου, του ψυχολόγου, για τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη, που διεκπεραιώνουν οι καθηγητές;
ΓΙΑΤ ΔΕ ΜΙΛΟΥΝ για τους μισθούς της ντροπής όταν ο κατώτατος μισθός του Έλληνα καθηγητή είναι το 19% του αντίστοιχου Λουξεμβούργιου, το 31% του Γερμανού ή το 45% του Ισπανού;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΟΥΝ για τις δαπάνες για τη δημόσια παιδεία που θα φτάσουν να είναι μόλις το 2,23 % του ΑΕΠ ποσοστό χαμηλότερο και από χώρες της υποσαχάριας Αφρικής;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΟΥΝ για τις πανελλαδικές εξετάσεις της ανεργίας που καταδικάζουν άμεσα όλους τους αποφοίτους των καθηγητικών σχολών σε ισόβια ανεργία αλλά και συνολικά τους νέους επιστήμονες σε μαζική μετανάστευση;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΟΥΝ για την κατάργηση χιλιάδων οργανικών θέσεων που οδηγεί σε 4θέσιες και 5θέσιες σχολικές μονάδες ;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ, τέλος, για όλα αυτά που ψηφίστηκαν στα μνημόνια της ντροπής που καταδικάζουν τη νέα γενιά που τάχα υπερασπίζονται, σε μισθούς κάτω από 450 ευρώ, με ατομικές συμβάσεις εργασίας, σε εργασιακό περιβάλλον “γαλέρας” και σε ένα εφιαλτικό μέλλον;
Για όλα τα παραπάνω, και άλλα πολλά ακόμα, μήπως είναι οι εκπαιδευτικοί που φταίνε; Μήπως φταίνε και για το ότι η ανεργία στους νέους καλπάζει σε ποσοστό πάνω από 60%; Οι εκπαιδευτικοί, λοιπόν, είναι αυτοί που καταστρέφουν το μόχθο, τα όνειρα και το μέλλον των μαθητών τους; Πρώτα λοιδορήθηκαν και κατασυκοφαντήθηκαν οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ, στο μετρό, οι χαλυβουργοί, οι ναυτεργάτες και τώρα οι εκπαιδευτικοί. Ποιος έχει σειρά;
Όταν το δημόσιο σχολείο κατεδαφίζεται δεν υπάρχουν περιθώρια ανοχής. Δεν επέλεξαν οι εκπαιδευτικοί το χρόνο της απεργίας αλλά η ίδια η κυβέρνηση, που σκοπίμως ποντάρει στον εκβιασμό. Και το μόνο που μπορούν να κάνουν οι εκπαιδευτικοί, όπως και κάθε εργαζόμενος, είναι να αμυνθούν στις κυβερνητικές επιθέσεις με το μοναδικό όπλο που έχουν, την απεργία. Και, βεβαίως, δεν είναι αυτοί που επιτίθενται στην κοινωνία αλλά η βάρβαρη πολιτική του κεφαλαίου που υπηρετεί πιστά η κυβέρνηση.
Δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να περάσουν τα σχέδιά τους!
Για αυτό καλούμε, για να απαντήσουμε όλοι μαζί στους δρόμους του αγώνα, τους γονείς, τους μαθητές, όλους τους εργαζόμενους, μαζί και όλους αυτούς που δεν στρέφονται εναντίον άλλων εργαζομένων αλλά στρέφονται εναντίον αυτών που σπέρνουν τη φτώχεια με τις πολιτικές τους, μαζί με αυτούς που ακόμα πιστεύουν στη δημόσια παιδεία και στο ρόλο του εκπαιδευτικού. Για ένα σχολείο πραγματικά δημόσιο και δωρεάν, με υψηλής ποιότητας μόρφωση για όλα τα παιδιά, με παιδαγωγική αξιοπρέπεια και ελευθερία.

ΤΩΡΑ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ!

ΟΛΟΙ στο ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ

την ΤΡΙΤΗ 14 ΜΑΪΟΥ | 6.30 μ.μ. | ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΙΑΟΥΛΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου