Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Κραυγή απόγνωσης από τη Σαντορίνη

Την επιστολή που ακολουθεί μας έστειλε συμπατριώτισσά μας προκειμένου να δημοσιευθεί στην Ιστοσελίδα μας.
 
Αγαπητοί συνδημότες του Δήμου Θήρας, έχω την ανάγκη να ξεσπάσω και να μοιραστώ μαζί σας τον εφιάλτη που βίωσα τα ξημερώματα της Πέμπτης 12 Ιανουαρίου στο νησί μας. Ήμουν έγκυος 5,5 μηνών όταν τα ξημερώματα εκείνης της ημέρας μεταφέρθηκα με φρικτούς πόνους και αιμορραγία στο Κέντρο υγείας όπου δεν υπήρχε εκεί εκτός από έναν αγροτικό γιατρό και μία παθολόγο κανένας άλλος γιατρός να με βοηθήσει. Πέθαινα από τους πόνους και άκουγα την παθολόγο να παρακαλάει τον κύριο Γρατσία να με μεταφέρουν σε κάποιο νοσοκομείο.
Γέννησα μόνη μου χωρίς καμία βοήθεια, χωρίς κανένα παυσίπονο το νεκρό παιδί μου και έμεινα με τον πλακούντα μέσα μου μέχρι να έρθει η μοναδική γυναικολόγος του Κέντρου Υγείας. Όλοι εσείς οι άρχοντες της Σαντορίνης που έρχεστε και ζητάτε την ψήφο μου έπρεπε να ήσασταν εκεί να βλέπατε τα χάλια μας στην Σαντορίνη του 2012. Όλοι όσοι έχετε συμφέροντα και στηρίζετε την ιδιωτική πολυκλινική σκεφτείτε τα παιδιά σας και το μέλλον τους . Δεν είμαστε όλοι επάνω στην Σαντορίνη επιχειρηματίες και εισοδηματίες για να πληρώνουμε κλινικές. Απαιτώ ασφάλεια στο νησί που μεγαλώνω το παιδί μου.
Δεν με νοιάζουν οι δρόμοι και οι αποχετεύσεις όσο η ζωή των ανθρώπων και η δική μου. Σταματήστε να κοντράρετε το έργο του κυρίου Μιχάλη Ρούσσου και βοηθήστε τον να ανοίξει επιτέλους το Νοσοκομείο της Σαντορίνης.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του Κέντρου Υγείας κύριο Λαμπράκη Γιάννη που αμέσως μόλις ενημερώθηκε για το συμβάν ήταν κοντά μου μέχρι να σιγουρευτεί ότι δεν διατρέχω άλλο κίνδυνο. Θέλω να ευχαριστήσω την μοναδική γυναικολόγο του Κέντρου Υγείας κυρία Παρασχάκη Ανθούλα που ενώ δεν εφημέρευε ήρθε να με βοηθήσει και μου έσωσε τη ζωή χωρίς να χρειαστεί να με μεταφέρουν στην Κρήτη.
 
Θέλω να ευχαριστήσω τον αγροτικό γιατρό κύριο Χάλαρη Νίκο που ενώ δεν ήταν γυναικολόγος να με βοηθήσει ήταν ήρεμος δίπλα μου , μου κρατούσε το χέρι μαζί με την μητέρα μου και τον άντρα μου και έπαιρνα δύναμη να κάνω τις εξωθήσεις για να βγει το μωρό.
Θέλω να ευχαριστήσω την παθολόγο κυρία Ντόβις Εύα , τους δύο τραυματιοφορείς κύριο Μαρκόπουλο Μιχαήλ και Μπεκρή Νικόλαο που με μετέφεραν άμεσα στο Κέντρο υγείας και δεν γέννησα στο σπίτι μου και την νοσοκόμα κυρία Πανταζή Χριστίνα που έζησε όλη αυτή την κατάσταση. Τέλος θέλω να ευχαριστήσω την μαία κυρία Μίχου Γιώτα και την παιδίατρο κυρία Αγγελάκη Μαρία που ήρθαν στο δωμάτιο και έμειναν κοντά μου και με στήριξαν ψυχολογικά.
Το προσωπικό του Κέντρου Υγείας είναι άψογο και ξέρει να κάνει καλά την δουλειά του με τα μέσα που διαθέτει, όμως δεν επαρκεί, γι αυτό πρέπει να ανοίξει το Νοσοκομείο της Σαντορίνης.
Μην περάσει κανείς άλλος την ταλαιπωρία που πέρασα εγώ .
Πύργος Θήρας 20/1/2012
Φουστέρη Ειρήνη του Γερασίμου
Πηγή: http://www.neasantorinis.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου