Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Χαιρετισμός του Παύλου Χρυσαφίδη στις κινητοποιήσεις της Σύρου

Αγαπητοί, συμπολίτες, εργαζόμενοι στη Τοπική Αυτοδιοίκηση,
Επιτρέψτε μου να σας συγχαρώ για την απόφασή σας να πείτε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ σε αυτούς που καθημερινά υποθηκεύουν το μέλλον των παιδιών μας.
Σας εύχομαι καλή δύναμη και επιτυχία στο δίκαιο αγώνα σας.
Είμαι σίγουρος ότι έχετε χορτάσει από βαρύγδουπα λόγια και υποσχέσεις.
Εγώ δεν θα σας κουράσω,  είσαστε όλοι ενεργοί πολίτες και είμαι σίγουρος ότι πολλοί από εσάς έχετε δοκιμαστεί σε αγώνες και διεκδικήσεις.
Προχθές μου κατατέθηκαν – μετά από 10 μήνες- οι παραστάσεις μου στο Περιφερειακό Συμβούλιο.
Επιτρέψτε μου να τα διαθέσω στο Ταμείο συνεργασίας (Δήμου και πρώην Νομαρχίας) η αν δεν υπάρχει, προσμετρήστε τα στα έξοδα του αγώνα σας.
Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Χρυσαφίδης Παύλος

Περιφ. Σύμβουλος Ν. Αιγαίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου