Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Επιστολή παραίτησης Νίκου Συρμαλένιου


Προς: Περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου
κ. Γ. Μαχαιρίδη
Κοιν: Πρόεδρο Π.Σ., Αντιπεριφερειάρχες
Περιφερειακούς Συμβούλους


Κύριε Περιφερειάρχη,

Με βάση το άρθρο 156, παρ. 3 του Ν. 3852/2010, σας υποβάλλω σήμερα την παραίτηση μου από το Περιφερειακό Συμβούλιο. Η παραίτηση μου αυτή, παρότι για μένα αποτελεί μια δύσκολη υπόθεση που συνοδεύεται και από συγκινησιακή φόρτιση, αποτελεί μια αναγκαία πράξη που πηγάζει από την πραγματική αδυναμία εκπλήρωσης διπλών καθηκόντων και φόρτου δουλειάς, λόγω της εκλογής μου ως βουλευτή Κυκλάδων, αλλά επιπλέον υπαγορεύεται από την αντίληψη μας, περισσότεροι άνθρωποι να αναλαμβάνουν ευθύνες εκπροσώπησης της παράταξης μας, μιας και για μας υπερισχύουν οι αρχές της συλλογικότητας.

Θέλω να κάνω εξαρχής γνωστό ότι, η παραίτηση μου δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση και αποχή μου από τις συνεδριάσεις αλλά και τα δρώμενα στην περιοχή μας. Αντίθετα θεωρώ επιβεβλημένη την παρουσία μου και στις συνεδριάσεις του περιφερειακού συμβουλίου, αφού όπως ελπίζω θα συζητούνται όλα τα κρίσιμα θέματα του Ν. Αιγαίου, πόσο μάλλον όταν σοβαρά ζητήματα των νησιών μας θα αποφασιστούν την επόμενη περίοδο.

Θα ήθελα και πάλι να διαβεβαιώσω, ότι από τη νέα μου θέση, θα είμαι παρών σε όλους τους αγώνες των συμπολιτών μας στο Ν. Αιγαίο και βεβαίως συμπαραστάτης τόσο των αιτημάτων των νησιών μας, όσο και της Αυτοδιοίκησης στις διεκδικήσεις της απέναντι στο κεντρικό κράτος.
Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους για τη μέχρι σήμερα συνεργασία μας και να ευχηθώ καλή συνέχεια, για να αποκτήσει επιτέλους η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση ρόλο και ουσία, σε όφελος της βιώσιμης ανάπτυξης και των τοπικών νησιωτικών κοινωνιών.

9/7/2012 Νίκος Συρμαλένιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου